Spell Boutique

Spell Boutique, Byron Bay
 
För ungefär en vecka sedan så befann jag mig i fantastiska Byron Bay. Det var rätt trist väder större delen av tiden de 2½ dagarna vi spenderade där, men jag blev ändå helt förälskad i stället! En sak jag hade på måste-göra-listan i Byron var att besöka Spell-butiken! Sååå mysig butik - och att gå omkring och peta på Spell Design-kläder var helt fantastiskt, hihi. Har aldrig vågat klicka hem något från webshopen då mina storlekar skiljer sig så mycket från butik till butik, så jag har mest bara kunnat drömma om deras kläder ett bra jäkla tag nu. Så ett besök i butiken när jag ändå var där var en självklarhet! Dessvärre hade jag inte så stor shoppingbudget som jag kanske hade önskat, så kunde inte gå bananas där inne. Liiite shopping unnade jag mig dock, slänger upp bild på det som köptes om någon dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: